piatok 15. septembra 2006

Dva filmove tipy

Mate moznost vzhliadnut dva velmi zaujimave filmy. Pozret si parafrázu slovenskej rapovej kultúry a najst zmysel zivota... Na stranke www.azyl.sme.sk je mnoho kratkometraznych filmov...ja som pozrel len zopar, vacsina sa mi nepacila ale Šimijé je najlepsi kratky film aky som kedy videl. Parafráza slovenskej rapovej kultúry...Csongor Kassai je uplne skvely, no jednoducho parada! Urcite kuknit ma to par minut!

Zajtra, v sobotu 16.9.2006 ide na Stv2 o 22:00 Monty Python's The Meaning of Life teda Monty Python: Zmysel života. Aj ked pre mna asi ich najslabsi ich film, urcite stoji za kuknutie...

2 komentáre:

  1. a taktiez v zajtra(pondelok) na STV2 vecer
    3 gastanove kone ..odporucam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pretoze je Gobbelsov pokus 2 a nejaky dokument \"Roger a ja\" od Moora (fahrenheit, bowling for columbine)

    OdpovedaťOdstrániť