piatok 8. septembra 2006

Neaktivita

Zopar dni som nepridal ziadny prispevok...rozmyslal som (iba chvilu) preco, ked najmenej tri krat som sa uz aj chystal pisat. Dosiel som k zaveru ze za to moze moja diagnoza o ktorej som sa tu este nezmienil ale ktorou trpim uz dost dlho...Je to chronicka lenivost. Snad uz z nazvu su jasne priznaky, dodal by som este ze sa to prejavuje takymi stavmi ked clovek hovori : "nieco na mna leze" a podobne. Tak take pocity ja mam skoro stale. Nechce sa mi citat, resp. citat aj hej ale rozmyslat nad tym co citam uz nie. Nechce sa mi vstat ked niekto zvoni. Nechce sa mi chodit. Nechce sa mi pisat tento prispevok dalej, caute...

2 komentáre:

  1. takych diagnoz mam plne \"zdravotnicke okienko\" :-) ale bez nich by sme asi boli len nudne, pracujuce stroje... nech zije lenivost... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie nepodcenuj to prosim, toto je vazne :(

    OdpovedaťOdstrániť