sobota 2. septembra 2006

Super size me

Skvely dokument, kazdemu odporucam. Aj ked sa da povedat ze vacsinu veci co tam bolo by mal kazdy "neuplneblby" clovek vedet je to velmi zaujimave. A je tam urcite aj nieco co som sice vedel ale nad cim som az tak nepremyslal, napr. nikdy ma nepoburilo ako velmi sa snazi McDonald namotavat predovsetkym deti...az pri sledovani tohto dokumentu... O com je rec
Ja osobne teda odhovarat od McDonalda nepotrebujem, bol som tam mozno 4-5 krat v zivote, ale vela ludi by tento film potrebovalo vidiet. Pre mna je dostatocne odpudzujuca uz len samotna cena - aby som sa najedol musel by som zaplatit slusne prachy takze fok McDonald :)

Ked uz fast food tak sa priznam ze mam rad richmana - sedlacky alebo sunkovy...mnam. Minule som mal prvy krat zapekany - nikdy predtym som o takom niecom nepocul ale je to super, chutnejsie a take praktickejsie ako klasicky. Odporucam vam vypytajte si nabuduce zapekany!
A este jeden fastfoodovy stanok...bratislavcania mozno poznaju pri ceste na mlynske nivy taky supacky cerveny stanok co vyzera ako keby si tam postavili stan bezdomovci. Maju tam fakt specialitu, vola sa to "číňanko" alebo po novom tusim "číňankov sen" Na taketo stankove pomery je to fakt delikatesa.

Hm a este by som pripomenul - aby nahodou nedoslo k nedorozumeniu. To ze nemam rad McDonald neznamena ze som nejaky zastanca zdravej stravy. Aj ked teda jest zdravo odporucam, viem ze je to velmi dolezite a som presvedceny ze zla strava je uplne to najhorsie co moze byt...zerem jak prasa. A som tomu rad! Praktikujem velkovykrmovu dietu, snazim sa drzat zasady "ked nevladzes pridaj si este trochu" alebo "nie je problem nejest, umenie je poriadne sa nazrat"
ALE tri krat podciarknute ALE nemam problem nejest. Skusal som aj dietu aby som si dokazal ze dokazem kedykolvek schudnut a jest zdravo (za 3 tyzdne vyse 10cm z brucha dole) - nerobi mi to problem a chystam sa na to ked budem starsi. Momentalne ale nehrozi...

10 komentárov:

  1. super ze nie som sama co sa rada preziera. sympaticky napisane:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ou lenze ak som to spravne pochopil ty si zena...a to je rozdiel! Sorry ze ti kazim iluzie :)
    Zeny priberaju tak inak ako muzi (zadok stehna) a aj tazsie sa podla mna toho zbavuju. A muzi nemusia byt krasni ale velki a silni :)) Zeny ne...
    (Jo a tiez som mal asi napisat ze chodim do posilky)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ts... povedal velky a silny chlap :-P... a skaredy :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Akoze ehm to mam ako chapat? :) Urazas??? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a ty si na to, ze muzi nemusia byt krasni, ale velki a silni:)) a zeny ne, prisiel tiez sam? :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Samozrejme ze nie :) Na tom sa okrem mna zhoduju aj viaceri spickovi experti!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. myslis takych uchylakov ako Carl Lagerfeld? Podla mna, zena je viac ako len vesiak na saty a tie tvary, ktore muzi propaguju a ti muzi si hovoria experti, nema so zenskou krasou nic spolocne... mat anorexiu nie je krasne...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neviem kto je Legerfeld...predpokladam ze nejaky teply navrhar...tepli navrhari jasne ze nevedia nic o zenskej krase, resp. mozno tolko co ja o muzskej...a jednoducho sa im lahsie navrhuje na vesiak ako na normalnu zensku postavu tak si spravili ideal taky no...este viac sa mi nepaci ze tie vesiaky ci vlastne modelky su coraz mladsie 13 rocne a podobne...zas budem za homofoba, xenofoba, netolerantneho zakomplexovaneho cloveka ale uplne sa mi hnusi cely modeling. Buzeranti, pedofili , drbnute modely ktore si vacsinou nikto normalny neoblece jedine mozno na nejaky scifi ples...

    A vlastne ako sme sa dostali k anorexii? Som len napisal ze zeny nemaju byt velke a silne ze to je skor pre chlapov, nenapisal som ze maju byt vychudnute na kost...

    OdpovedaťOdstrániť