sobota 9. septembra 2006

Rozmyslam nad bojkotovanim markizy

Aj ked televiziu teda nepozeram vobec, akurat tak spravy alebo nejaky dobry film - toto je moc. Piatok o osmej Nora a Brano a hned potom Senzi Senzus.Teda piatok od osmej ta najvacsia PICOVINA nehnevajte sa neda sa to slusnejsie povedat, relacia ktoru som vcera pozeral asi 2 minuty...asi 10 sekund som sa smial ale potom som uz len mal chut rozbit televizor. Nechapem kam sme sa to dostali...piatok vecer ved to musi tych ludi urazat...boze... :(

Dnes pozrem do programu a vidim na markize fahrenheit 9/11 hm super vravim si ze aspon nieco rozumne ide na tej markize. Kuknem na cas a neverim vlastnym ociam, 1:45 zo soboty na nedelu v noci. To znamena ze zacnu o druhej a skoncia o stvrtej rano. Naozaj aktraktivny vysielaci cas DOPICE. Fakt to vyzera ako keby chceli aby to nikto nepozeral. Alebo maju svojich divakov za uplnych tupcov co su zvedavi akurat na nora a branu ???

3 komentáre:

  1. mojsejovcov ja osobne nekukavm uz. nic nove ale co ma vazne prekvapuje, ze ludi taki tupci dokazu stale este bavit... sak nic nove o sebe nepovedia... a o telke je skoda sa aj rozculovat, to co je dobre a stoji za to je neskoro v noci, vsade sama sprosta reklama, ... skoda slov.. mna hlavne rozculuje novinarska cest napriklad teraz pri havarii hrusovskeho. ani zdaleko nie je moj oblubenec, ale aby mu s kamerou vtrhli do izby cez jeho manzelkua syna, tak by som im rozkopala prdel ze by si uz v zivote nepipli... chcem videt jedneho novinara co by si nafilmoval sovju rodinu bez halvy, ako ich zrazilo terenak, decko bolo podpalene atd... toto mi pije nervy ale maximalne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mojsejovcov nekukavas UZ??? UZ??? :))) wow
    A to ostatne no je to pravda ale co uz no...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jake uz ty ony.. sak som to nikdy nekukavala....

    OdpovedaťOdstrániť