pondelok 27. augusta 2007

Postukrajinsky post

Zhuleny hasic, sileny Ota, Lebowski, Castro, origami, super reklama, zbierka zadkov Terryho Jonesa, ecka, filmovy tip.
Uff no tak po spametani sa z vyletu na ukrajinu sa pomaly zacinam hybat a prinasam prvy celkom obsiahly prispevok.

Ako prve ma rozosmialo toto video hasica ktory hasil domcek velkopestovatela a trosku sa pri tom nadychal dymu...vzdy sa rozosmejem s nim, strasne nieco :)

Tomuto som nechcel verit najprv, chalan je borec fakt...

biglebowski

No videl som konecne Big Lebowskeho, nechapem ako sa mi podarilo doteraz sa tomu vyhybat...fajn film - skoda ze som ho nevidel skor...teraz ma to nejako neprekvapilo, nenadchlo tak ako by ma mozno skor...spravil som jeden pekny obrazok z filmu, kliknite nan pre vacsie rozlisenie.

Dalej tu mame stranku www.foia.cia.gov kde CIA zverejnila nejake one...dokumenty. Hladal som nieco o pripravovanom kanadskom zartiku na Castra - ked mu chceli cigaru namocit v LSD. Search mi aj nieco nasiel ale 553 stran textu sa mi teda citat nechcelo...bohuzial je to naskenovane a nejde tam pouzit ctrl+f skoda no...keby to niekto nasiel prosim dajte vediet.

Origami - a nie hocijake ale s hajzloveho papiera :) Zaujimave, na stranke je toho inac vela zaujimaveho napr. origami s dolaroviek su perfektne...niekedy to musim skusit.

Skutocne fantasticka reklama...vazne jedna z najlepsich ake som videl.

Tuto som spravil galeriu zadkov Terryho Jonesa...zaroven som si vkusnymi fotkami aj updatoval moj profil na csfd.Zoznam Eciek v potravinach...niekedy sa zide...

Snad ste dosli az sem, lebo mam vynikajuci tip co dnes vecer pozerat v telke. Dnes 28.8 o 22:05 na STV2 davaju famozne Kubrickove dielo The Shining. Nenechajte si to ujst!

Teraz ma napada ze tym zadkom by sa patrilo venovat viac priestoru...takze lejdis ent dzentlmen TERRY JONES AND HIS NAKED ASS :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára