štvrtok 10. júla 2008

Hodokvas 2008

Ako bolo na hodokvase?Vyborne! Aj napriek mnohym nedostatkom bolo super, minute peniaze nelutujem a siel by som znova.
Prisiel som v piatok poobede, chcel som stihnut cechomor co sa mi skoro nepodarilo kvoli prvej chybicke - malo ludi vymienalo naramky. Boli tam brutalne rady takeho lievikoveho tvaru takze sa to skoro vobec nehybalo. Po dlhej dobe cakania som sa siel pozriet coze sa to deje v bocnom okienku kde nikto nestoji. Ukazalo sa to ako genialny tah, hned som mal vstupenku aj naramok a slo sa dovnutra...az po branu. SBSkar oznamil ze nemozme ist s ruksakmi, ze si ich musime dat do stanu alebo odlozit pri brane. Uff celkom prekvapenie pre mna, blbe bolo ze cechomor akurat vtedy zacinal hrat. Nejak sa to ale poriesilo, ukazal som charakter, nechal ostatnych stavat stan, hodil som tam ruksak a siel na cechomor :) Sorry ale chcel som ich strasne vidiet. Boli super, ked som si uz myslel ze nezahraju moju oblubenu "Gorale" tak to odpalili vo velkom style, super.

Nasledovala Slobodna europa, paradny koncert a opat mi spravila radost moja hymna skuskoveho obdobia "analyza dokazala hovno". Persiana Jones tiez fajn, nasledovali Horkyze Slize s trosku trapnymi vtipkami a vulgarizmami ale chapem ze pre cielove publikum to bolo asi zaujimave. Ich vystupenie mi ale tiez spravilo radost, stare hity, odusevnely vykon spevaka :) Fajn...

Odtial sa slo na druhy stage kde hral Konflikt. Skor tak zo zvedavosti a zaspominat si na minulost, teraz to uz nepocuvam. Dalsie organizacne problemy a to celkom vazne. To ze stage bol vlastne stan by mi nevadilo, ani to ze to bolo zbytocne daleko...ale ten strasne zly zly zly zvuk ma sklamal. Pre mna jeden z najvacsich nedostatkov, kapelam alebo pesnickam ktore som nepoznal som dakedy vobec nerozumel...
Takze zaciatok hodokvasu, co sa tyka kapiel uplne super, co sa tyka (ne)triezvosti to zacinalo byt tiez super...takze tak :) Skindred si pametam ako dobru show, ludom sa to pacilo ale ja som to vnimal ako znasilnovanie raggae. Spevak na mna posobil trosku moc "nastylovane", ked mu dakto hodil na podium kus oblecenia vyhlasil "it fucking stinks" co mozno bolo trochu usmevne ale zachvilu to povedal znovu co bolo uz trapne...takze z tohto vystupenia som mal trochu zmiesane pocity.
Potom prisla legenda, Sex Pistols...no a to bolo asi tak vsetko. Videl som legendu Sex Pistols :) Pani posobili tak trochu smiesne, ale...cojaviem...mne sa to pacilo, roztomile vystupenie. Prvy den za mnou ani som sa nenazdal, vecer sme obchadzali par tanecnych stageov...nebolo tam nic moc co robit...to je dalsia pripomienka, viac atrakcii a nejaky program. V minulosti pokial viem to bol multimedialny festival s divadlami, literaturou a neviem cim...teraz to v noci nemalo daleko k tomu, ako niekto v diskusii na stranke hodokvasu poznamenal, "skapal tam pes".

Druhy den...tazke rano, doobeda nebolo co robit, prechadzka do piestan, nakup v Bille, posedenie v parku...
Potom fajnovy Polemic, super Puding Pani Elvisovej s nadhernou spevackou s uzasnym hlasom do ktorej som sa zamiloval - bohuzial vystupovali na nestastnom druhom stagei takze katastrofalny zvuk, nic som nerozumel a to som bol este pomerne triezvy...skoda, velka skoda...
Potom som viacmenej uz len cakal na Karpinu, kvoli blbej organizacii vystupili ovela neskor ale hlavne kratko! Dalsi velky, pre mna obrovsky problem...jednoducho im tam nabehol ujo s papierom ze 10 minut a dovi. To bolo vyslovene nechutne. Koncert inac fantasticky, uzasne intro pri ktorom si nahodni okoloiduci museli mysliet neviem co :) Fakt by ma zaujimalo co im napadlo ked vosli do stanu kde sa za hudby Vangelisovho Conquest of the Paradise na projekcii hompalali prsia alebo prechadzala naha bohdalova, pripadne neskor masturboval miko zo skupiny gladiator. Uzasne! Karpina nikdy nesklame...
Sklamali ale organizatori, k tomu vsetkemu co som vymenoval som navyse po koncerte karpiny zistil ze uz je vlastne koniec a nestihol som Cypress Hill. Co ma nejako zvlast nesere, sere ma to ze som to nestihol kvoli organizatorom co nedodrzali vobec program...proste ma to sere z principu :)
A ked sme uz pri srani, vyzdvihol by som cloveka ktory uprostred stanoveho mestecka vysral obrovske hovno...bravo chlapce, klobuk dole. Vsetci z toho mali velky zazitok, dufam ze sa dakde objavia aj jeho fotky. Ine fotky uz najdete na nete, je ich veeeela a niektore velmi kvalitne...videa na youtube tiez, staci trochu hladat.
Este by som mal pripomienky k pivu - 35 sk je dost vela, hlavne ked je to pivo rozriedene vodou snad 1:3 ZLE!
To je tak vsetko co ma napada, opakujem ze aj napriek vsetkym tymto nedostatkom som spokojny a dufam ze do buduceho roka sa nedostatky odstrania a spravia zas skvely program.

Fotky su iba z mobilu a fotene tak neplanovane, spontanne...v podstate ani neviem ze som ich fotil...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára