pondelok 14. júla 2008

Slobodna Europa - Pes

Dalsi song z hodokvasu, dlho som ho nepocul a nazivo som ho nepocul vobec takze velka radost...


Slnko svieti až krčím obočie
trochu mi chýba tvoje náručie
keď vonku zúri dvadsiate prvé storočie´

Z rádia pília americké speváčky
a ja si kráčam v rytme mojej žuvačky
oproti ide starý kamoš Leo sfetovaný na sračky

Tak ako včera tak aj dnes
platí že život je pes
platí stará pravda odveka
pes - najlepší priateľ človeka
A ja sa dívam očami jak slnko svieti nad nami
ospalo zívam a lenivo prepletám nohami ...

Do Tesca mieria moderné rodinky
idú si kúpiť akciové sardinky
a vagabundi z džípov trúbia na blondýnky
Sanitka húka zvonia mobily
Šoféri trúbia jak debili
a pri výbuchu zahynú ďalší civili

Tak ako včera tak aj dnes
platí že život je pes
platí stará pravda odveka
pes - najlepší priateľ človeka
A ja sa dívam očami jak slnko svieti nad nami
ospalo zívam a lenivo prepletám nohami ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára