štvrtok 3. júla 2008

Som sucastou svetoveho rekordu

Download Day bol uspesny a Firefox 3 sa stal najstahovanejsim softom za 24 hodin.www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/
Som rad, aj napriek tomu ze Firefox 3 som po chvile testovania poslal prec a vratil sa k 2. Trojka bola na mojom PC pomala, niekolko krat za den zmrzla a mala brutalne dlhsie starty. Zaklincovala to sestra ktora ako nezavisly pozorovatel vyhlasila ze "ten internet je nejaky spomaleny". Dam mu sancu neskor...

Zaujimalo ma ake skusenosti maju s FF3 ostatni, preto som spravil topic a anketu. Bohuzial nehlasovalo dost ludi, ale vysledky by sa ale dali interpretovat aj tak, ze kazdy druhy clovek hodnoti firefox3 negativne alebo s nim ma problemy. Trochu manipulacia, ale pekne, nie? :)

Inac objektivne z 23 ludi co hlasovalo hodnotilo pozitivne 18 a negativne len 5 takze cca 80% hodnoti FF3 pozitivne a 20% negativne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára