nedeľa 30. októbra 2005

Co mam nove

Kua neviem co sem mam napisat ja nechcem ziadny perex...No v piatok mi konecne dosiel mp3 player - zatial som s nim spokojny, sluchatka su mozno take nooo neviem tazko to asi mozem posudit lebo som zvyknuty na moje kossy ur/29 ktore su uzavrete a to je velky rozdiel oproti spuntom takze tak. Ale som urcite spokojny.
              
Poriadne som ho vyskusal cez vikend u starych rodicov - vydrzal cestu tam aj spat, aj zopar hodin medzi tym a stale ukazuje plnu baterku takze pohoda spokojnost velka. Na fotke v pozadi s dedkovym diviakom :)
Vidno ze prehravac je maly ako zapalovac - alebo dva cokoladove cukriky. Jednoducho mensi si ho uz neviem predstavit.
              
No u starych rodicov som kukol aj maciatka o ktorych som pisal minule. Vyzeraju zdravo - jedno je sice male, take zakrpatene ale behaju a skacu po sebe takze myslim ze su v poriadku. Aj karpiny su uz prec.
              
Inac, neviete preco maju macky take sebevrazedne sklony a furt lozia pod auto???
              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára