štvrtok 6. októbra 2005

Vypadok prudu

Vcera v noci v petrzalke - prinajmensom v mojom okoli vypadla elektrina. Vyzeralo to zaujimavo vsetky tie panelaky naokolo s tmavymi oknami. To bolo asi jedine pozitivum, pekny vyhlad... Inac to hodnotim negativne kurva preco to muselo vypadnut zrovna ked som bol v polke filmu Phone Booth??? Mal som si vybrat radsej nejaky nenarocnejsi film. Uprostred takejto dramy zrazu bum a teraz chodte spat, no nic prijemne.

noeltrcPotom ma ale napadlo ze som na tom mohol byt aj horsie. Co keby som ostal vo vytahu? V spinavom, ostanom, oplutom, rozbitom, smradlavom petrzalskom vytahu? Zleeee, dost lutujem tych co takto dopadli lebo vypadok trval dost dlho.

Ja som si pekne so svetlom z mobilu (OT 735 svieti skoro jak baterka) nasiel sviecku a tesil sa ze mame oldschool plynovy sporak a ne elektricky takze som si mohol uvarit zeleny caj a z balkona sa pozerat na zhasnutu petrzalku.

1 komentár: