utorok 11. októbra 2005

Desperado online

Exvyvoleny Desperado Roland Frantisek Antonio Rigo Cigan de Ricco bol dnes online na serveri bleskovky.sk a odpovedal na otazky. Otazky a odpovede na ne najdete tu.

Bohuzial moje otazky ignoroval - pytal som sa preco najprv tvrdil ze pani palenickovu (mrtvu mamu) nepozna a v zivote ju nevidel a neskor ze ju videl 7 krat a ze sa poznaju. Dalej preco jej najprv tykal a potom zrazu zacal vykat. No bol som zvedavy na odpovede bohuzial som sa ich nedockal. Aspon som ale pobavil na niektorych perlach :

- ja osobne si stale myslim, ze neklamem

Jozef - Ahoj Desperado.Bol si moj favorit a preto mi je luto ze si vypadol.Bez teba tam ostala nuda.Co planujes v buducnosti?Viem si ta predstavit vo filme,nepremyslal si nad tym?
- dakujem, jozef:) urcite ano. rad by som v nejakom filme hral a premyslat som nad tym premyslal. aj preto som sa rozhodol ist do vyvolenych. skoda, ze vo vile bude nuda.

xixixxi - no coje cigaň, sda nezabijes koli tomu ze tak klames :-)
- urcite sa nezabijem, chystam sa do talianska k rodine.

- k tym 400 tis. hlasom. skus si to spocitat, urcite to bola len haluz. vedel som dopredu, ze to poviem, aj ked to vyzeralo, ze sa nad tym zamyslam. naozaj to bolo myslene ako zart.

zoja - Neklameš? Som ochotná ťa zobrať do Talianska na vlastné trovy a natočiť o tebe krátky film. Navštíviť tvojich predkov, otcov hrob,atd..Súhlasíš? Ozvem sa!
- ano, suhlasim. ozvi sa.

2 komentáre:

  1. aj ja som si to chvilu citala ale dolho som to fakt nevydrzala, on neni uplne ze kompletny.... ale ten film ako pojde do talianksa by som si fakt kukla :D
    uplne ze smiech.... to sa neda vazne ani slovami vyjadrit aky je on magor...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo film by bol hit bezpochyby :) bolo by to zaujimave taky dokument o nom...

    OdpovedaťOdstrániť