pondelok 17. októbra 2005

Dnesne objavy

Uzasna stranka noveho mesta a nejake fonty... http://www.banm.sk/index.php
Akoze bratislava aby mala takuto stranku tak to je myslim fakt hanba - je to nieco otrasne! Najdete tam live kameru na lanovku na kamzik - ide to ale iba v exploreri. (Netreba tam zadavat meno a heslo iba stlacte enter)


http://moorstation.org/fontennium/fontennium.htm
Kamarat hladal schwabach, nasiel som to tu a su tam aj ine niektore celkom zaujimave tak ked budete pisat hitlerovi, drakulovi alebo neviem komu tak to tam najdete. Vsetky su zadarmo samozrejme.

5 komentárov:

  1. To máš pravdu, ten první web je hamba! Hele, tvůj blog čtu teď poprvé a je fakt dobrej, co se týče designu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rob si srandu kludne lenze to je rozdiel blog a stranka ktora ma reprezentovat mesto! ja som lama takze to tu vyzera v ramci mojich moznosti ale oni by si snad aj mohli zaplatit nejakeho odbornika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta stranka je vazne hrozna, dostal ma uz len min. ten horny GIF s kompresiou ala JPG z ktoreho je asi prevedeny, tfuj a nazov stranky "New Page 1", no, robili to tazki profici...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si nedělám stránku, tvůj blog se mi fakt líbí! I když je to skoro původní šablona, ale takhle je to pěkný!

    OdpovedaťOdstrániť