štvrtok 27. októbra 2005

Knox vo vyvolenych?

No vyzera to tak - este dufam ze ma nejako vyretusuju alebo vystrihnu ale pochybujem zeby som mal take stastie.Dnes totiz ta blba vyjazdova jednotka z vyvolenych nabehla rovno na nas. Pytali sa koho tipujeme ze vyberu v dalsom vybere. Marne som sa schovaval mimo zorneho uhlu kamery a vravel ze nechcem byt v telke - ten kameraman nou tocil ako sialeny a tak s najvacsou pravdepodobnostou sa ocitnem v zabere aj ja kedze dve dievcata vedla mna velmi ochotne odpovedali aj ked to potom olutovali. Velmi super je aj ze to bolo pred krcmou takze 100 % sedlak bude zo mna...parada.
Potom som si este v buse vypocul super rozhovor nejakych na prvy pohlad inteligentne vyzerajucich zien :
-joj sak su ti ludia sprosti si videla? oni utekali spred tej obrazofky jak debili...skoda ze mna se nezepytali ja by som im povedala.
- no sak si mala ist ty za nima!
- ale ne sak co...
- a koho by si vlastne povedala ze vyhodia?
- a ja neviem vlastne ani teraz kto tam je...
- nejaky Michal Hudak tam neni? ci to neni ono?
- no ale viem ze v do duelu idu Ludmila a Lenka...

Potom uz zmenili temu a teta rozpravala o nejakej chraste ze jej uz konecne prestala hnisat.
Pekna cesta dnes no, to je tak ked clovek dva tyzdne caka na mp3 prehravac ale ten ne a ne dojst tak potom je dobra nuda v buse a nezostava nic ine nez pocuvat cestujucich popripade soferove kurzy anglictiny :(

1 komentár:

  1. no podobne by som sa aj ja asi schoval :-)
    sranda je, ze ne vsetci sleduju vyvoleneho brata ale vedia o tom prve posledne :-D

    OdpovedaťOdstrániť