utorok 29. augusta 2006

Sny o profesorovi a o unose

Dalsi update snoveho dennika. Bol som v skole na prednaske. Profesor nieco vysvetloval - nepametam si presne co ale bolo to nieco jednoduche, chapal som tomu. Zrazu sa ma ale spytal nieco comu som absolutne nechapal, vobec som mu nerozumel co chce. Zacal strasne utocit ze to predsa nie je mozne aby som taketo nieco nevedel a vykrikoval ze si mozem byt isty ze skusku u neho nedostanem a osobne sa postara aby som to mal tazsie aj na ostatnych skuskach :) Celkom prijemny sen :)))

Druhy...o unose : Uniesli ma niekam do tatier alebo niekam do hor. Strazil ma nejaky vysoky chlap so samopalom, myslim ze to bol Jozo Kubani :) Niekam sme sa presuvali, ja som mal dobry pocit pretoze som vedel ze uz ma hladaju a coskoro najdu. Neviem odkial som to vedel ale vedel som to. Zrazu som zbadal napravo nejaku riecku. Napadlo ma ze mozem utiect. Povedal som ze sa musim napit ze nech sa ide napit aj on. Necakal som na povolenie, rozbehol som sa a skocil do vody. Pod vodou som doplaval do stredu kde bol silny prud a nechal sa unasat. Bola to uplne fantasticka jazda, lepsie ako na tobogane. Po chvilke som zbadal civilizaciu, domy a nejaky most. Tam sa jazda skoncila a ja som sa vynoril pri nejakej plavajucej zene (hore bez) :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára