sobota 5. februára 2005

Ako sa mi pacil 2. finalovy vecer...

...Slovensko hlada superstar?
   

Nepacil :(
Velmi som sa nan tesil, najma na Miklu a Bezdedu ale to ako predviedli Claptona a Dylana sa mi teda nepacilo. Mikla Knockin on Heaven`s Door doslova znasilnil a nie prespieval. Bezdeda prezmenu spieval jak prispaty - to nemalo s Claptonom nic spolocne.
Navyse vypadla Petra Humenanska co sa mi tiez nepacilo - spievala velmi dobre, nezasluzila si to. Najmenej hlasov mala uz ale aj v prvom finale - resp. hned po vypadavajucom Kelecsenyim.
Myslim si ze to poradie sa uz velmi menit nebude, podla mna najviac hlasuju prevazne male dievcata 13-14 rocne a to na zaklade sympatii a nie spevackom vykone. Podla poradia z prveho finaloveho vecera by teda mal ist nabuduce von Kotula, co sa podla mna aj stane - som zvedavy ci mi moja predpoved vyjde.
Videa z 2. finaloveho vecera bude uz ochvilu tu.

6 komentárov:

  1. To víš, že hlasují hlavně puberťačky - jinak by se u nás ten blb Julián nedostal tak daleko...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A co Samo a Martina? včera ten pořad byl jejich ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. samo ako vzdy najlepsi - moj favorit (aj mojej mamy, ta sa ide z neho rozplynut aky je zlatucky, chutnucky, nevinny :)
    a martina taktiez vynikajuca spevacka - ktora sa ale podla mna nema sancu umiestnit lebo je zena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U nás taky vyhrála ženská - a navíc ze začátku působila jako taková šedá myška...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. akoze milan ..to co za debilny clanok si napisal?...Kotula v 1. kole spieval zle?..omg....a nemyslim si ze to Bezdeda chcel zaspievat ako Clapton..to nezaspieva tak nikto..on to zaspieval po svojom a celkom dobre..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nenapisal som ze kotula spieval zle ale ze v prvom kole skoncil predposledny pred humenanskou!
    a bezdeda to mozno nechcel zaspievat ako clapton ale tak nemusel pri tom spat zasa...

    OdpovedaťOdstrániť