utorok 15. februára 2005

Nasiel som wallpaper

zas sa mam par mesiacov naco pozeratMinule som hladal tapety - nikto mi nemohol do komentarov pridat czwallpapers.com ? Dnes som tam nahodou zabludil a nasiel takyto krasny

   

Je ich tam dost vela - pekna stranka.

4 komentáre:

  1. no co k tomu dodat, snad len:
    www.mota.ru kde som vcera ci predvcerom stahoval tony peknych krajin a zatial som skoncil u zvierat...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aktualne mam inak:

    http://www.mota.ru/download.php?path=nature&img=439.jpg

    dalsi kandidat ktory bude nasledovat bude asi 398, 330, 267 alebo 189

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mota.ru je perfektna stranka tiez, stade som mal snad vsetky predchadzajuce wallpapery

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jj, kdyz hledam wallpapers, tak na mota.ru vzdycky najdu neco pekneho ...

    OdpovedaťOdstrániť