sobota 12. februára 2005

Superstar : vsetko je uz vopred jasne

dovolim si tvrdit... ...ze na vysledkoch z prveho kola sa uz tolko toho menit nebude.
Moj tip mi vysiel uz minule a vcera isiel von Kotula. O tyzden to podla mna pojde znova podla poradia - von sa dostane Mikla.

A moj nazor na 3. finalovy vecer - boli to zatial asi ich najhorsie vykony. Nechcel som tomu ani verit ako zle niektori spievali. To by som ale este prezil. (prehanam, zas az take zle to mozno nebolo ale cakal som viac hlavne od niektorych).
Avsak kostymy...to ma zabilo. Katastrofa!!! Ja som v 70tych rokoch sice nezil takze neviem co sa nosilo ale som si isty ze tie homo trapno dotrhane odpudzujuce handry co predviedli sutaziaci a aj dvojica moderatorov nie! Adela zatial v kazdom kole zhovadena viac a viac, som zvedavy co jej daju nabuduce. Nic horsie si uz predstavit neviem.
Neviem kto ma kostymy na starosti ale pekne to vcera posral...

PS: chcel by som sa podakovat panovi reziserovi za to ze tri krat ukazal Martikana v publiku - bez toho by som asi nezaspal...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára