štvrtok 3. februára 2005

Na co som dnes natrafil

pri surfovani - funny video, utilita pre firefox a superstar
Dost dobre video "Internet killed the videostar" som nasiel u Hawrana

Docital som sa o novej utilite Firefox preloader - kedysi som take nieco zhanal ale uz som si zvykol na trosku dlhsi start... a mozno je aj dobre ze mi Firefox nebezi stale na pozadi.
(UPDATE : uz som to vyskusal a je to v podstate to iste ako minimize to tray, nic pre mna! Mne vadi ta ikonka v tray, potrebujem nieco co by bezalo na pozadi a ani by som o tom nevedel).

Dozvedel som sa ake pesnicky budu zajtra spievat finalisti Superstar - uz sa nato tesim. Ak ste zvedavi tak citajte tu.
Pesnicky su dost zaujimave, velmi zvedavy som na Miklu ktory bude spievat Knockin on Heaven`s Door od Boba Dylana a Tomasa Bezdedu ktory si vybral Tears in Heaven od Erica Claptona.
Dve moje velmi oblubene pesnicky od velmi oblubenych interpretov.
Nech uz je piatok vecer - a hlavne nech im zas nevypadne signal!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára