nedeľa 27. februára 2005

Micronet

o mojom providerovi a jeho pristupe k zakaznikovi Tato skvela firma slubuje vysokorychlostny internet za super cenu, nizke agregacie a odozvy. Ja mam skusenost skor taku ze horsie ceny v mojom okoli asi nenajdem. Odozvy minimalne 200 ms takze hranie sietovych hier neprichadza do uvahy. Pravidelne mavam pingy dokonca nad 1000 takze ani to surfovanie nie je vobec vysokorychlostne ale skor by som to prirovnal k modemu. Vypadky nepravidelne pravidelne. To znamena ze ked to zacne vypadavat tak to vypadne minimalne dva krat denne a kazdy den v tyzdni. Ked zavolam do firmy slecna mi povie ze o probleme vedia, riesia ho a zachvilu sa mi ozvu technici. Taketo nieco povie VZDY volal som tam uz minimalne 20 krat. NIKDY sa mi po tejto staznosti ziadny technik neozval. Na jedneho pracovnika/admina mam aj ICQ. To mozno vyzera ako vyhoda ale neni. Posudte podla logu z ICQ :

[01:06] Knoxville: cau
[01:06] xxxxx: ahoj
[01:06] xxxxx: ale idem spat, takze maj sa
[01:07] *** "xxxxx" se odpojil v Mon Feb 21 01:07:10 2005.

Tomuto hovorim spravanie sa k zakaznikovi. A to bolo asi raz za mesiac co mi vobec odpisal. Ak sa pytate preco som este stale u takejto odpornej firmy a neodidem tak odpoved je lahka. Kvoli zasranej trojmesacnej vypovednej lehote. Musim teda este stale platit 1400 sk za nieco co ide asi ako modem. Nemozem si dokonca predplatit ani inu sluzbu s nizsou rychlostou. To sa u tejto skvelej firmy neda. Asi mi nezostava nic ine len zaplatit 4200 sk za dalsie tri mesiace. Za nieco co vobec nejde ako ma. Neviem kde sa mam stazovat. V micronete mi najnovsie uz ani nezdvihaju telefon.
Tymto prispevkom som chcel docielit dve veci. Pokial by niekto vedel ako v mojom pripade postupovat, ci sa mozem obratit na nejaky urad a nahlasit ze internet ide tak ako ide, tak prosim napiste.
A po druhe dufam ze nikoho po precitani tohto prispevku nenapadne upisat sa tejto hnusnej firme ktora kasle na zakaznikov.

6 komentárov:

  1. vies mikrovlnky su problem... keby sa vsetci ti drobni providerici pospajali, tak si moc nezarusia okolie.

    tie pingy su dosledok toho, ze wifi ma k dispozicii par kanalov kde sa bije navzajom kludne niekolko desiatok sieti. to je uz potom problem.

    navyse ked si ti este nejake pako kupi maticnu dosku s wifi a "zabudne" ho vypnut, tak ti zbytocne "zhavi" vzduch sprostostami.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to ale neznamena ze musia srat na zakaznika. slubovat slubovat a potom ked podpisem zmluvu ani mi nezdvihnu telefon a kaslu na mna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Plne s tebou suhlasim bol som zakaznikom Micronetu. Ked som chcel odist nebola s nimi po telefone ani rec, lebo som potreboval zrusit zmluvu ihned. Nastastie som sa nakoniec dovolal na jedneho slusneho pana, ktory so mnou vec rychlo a bez problemov vybavil nakolko som cestoval na dlhsi cas do zahranicia.
    Skus sa dohodnut nejakym sposobom aj ty, najlepsie osobne. Co sa tyka ich sluzieb cudujem sa, ze este neskrachovali.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja sa cudujem lebo naozaj nie som jediny komu ten net ide zle ale stazuje sa fakt dost ludi...
    mohol by si mi napisat mail alebo nejako ma kontaktovat? zaujimalo by ma ako a cez koho si to vyriesil ty...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam micronet 384/128 uz asi pol roka a nestalo sa mi, ze by som mal vypadok, hram aj online hry a bez problemu, sme v baraku siesti, dokonca mam upload trochu vyssi (podla kerio pf)
    cau

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pol rok je malo - pockaj este dalsi pol rok, uvidis cez zimu...

    OdpovedaťOdstrániť