utorok 8. februára 2005

Co zaujimave som dnes nasiel

spyware vo firefoxe, smrt za ziadost o sex, "spevacka" Alexandra, najstarsia Nokia
Experts Predict Spyware for Mozilla Firefox in 2005
Mozilla Update has hundreds of unreviewed extensions, any of which could potentially contain spyware...
Nejak som predpokladal ze firefoxu sa taketo veci netykaju :)
Dufam ale ze firefox ostane este dlho mojim oblubenym.

Za žiadosť o sex muža dokopali až na smrť
"Na doživotie poslal britský súd dve mladé ženy, ktoré dokopali a udupali k smrti opitého muža (42), ktorý im podľa ich slov robil na večierku nemiestne sexuálne návrhy. Ženy majú len osemnásť a devätnásť rokov a podľa rozsudku musia stráviť vo väzení najmenej 13 rokov..."
No ja si nemozem pomoct ale chcel by som to videt! Je to uchylne...?

Dnes som si spomenul na Alexandru zo superstar. Nechapem ako som nanu mohol zabudnut v minulom clanku - Co si nemozte nechat ujst zo superstar.
Dnes som si to ale pustil niekolko krat a dobre sa pobavil - tak sa bavte aj vy.

Najstarsia nokia - zo 60. tych rokov minuleho storocia. Celkom pekna, sice vyzera ako vysielacka z tanku ale inac je fajn.

1 komentár: