štvrtok 24. augusta 2006

Dalsie dva sny

O tigrovi a o halucinaciach - oba velmi zvlastne, nezvycajne. Zaujimave ze odkedy sem zapisujem sny sniva sa mi a pametam si jednoznacne viac.
Prvy sen :

Tiger bezi po krajine...zvlastna krajina neni tam moc stromov len zopar a dost daleko. Dvaja ludia pozoruju tigra a rozmyslaju kam sa schovaju. Chcu vyliezt na strom ale nablizku su len velmi nizke. Ja som tam ako take oko kamery v podstate, iba ich pozorujem. Chcu vyliezt na nizky strom ale ja im radim a presviecam ich nech radsej rychlo pobezia dalej na nejaky vysoky ze na takyto maly strom tiger dokaze vyliezt. Posluchnu a vtom sa objavim na zemi. Tiger kuka na mna, uz je blizko a mne neostava nic ine nez vyliezt na ten maly strom a dufat ze tlsty tiger sa tam nedokaze dostat. Vylezem na strom, cupnem si a tvarim sa ako konar :)
Tiger vyzeral ze mi da pokoj...

Druhy, tento sa mi snival dnes ale v podstate doteraz neviem ci to bol sen alebo skutocnost :
Pametam si toho dost malo z toho vsetkeho ale - zobudil som sa uprostred noci a bolo mi dost zle. Ako ked mate chripku a bluznite. Mal som rozne halucinacie ale nepametam si nic, akurat ze na okne bola velka flasa ktora svietila. Zacal som sa bat co mi je, rozmyslal som ci som sa niecim neotravil...nejakymi hubami ale ved ziadne som nejdol predsa? Pokusal som sa rozpametat ved predsa otrava po niektorych hriboch sa prejavi aj 40 dni po ich konzumacii (pavučinovec)...nespomenul som si, rozmyslal som ci ma niekto nemohol otravit zamerne. Napadla mna podozriva flasa mineralky v kuchyni co som nevedel odkial je...no skratka fakt zaujimave a neprijemne. Este si pametam ze som rozmyslal ze sused mozno cez otvorenu vetracku nieco pustil aby ma otravil :) Potom nakoniec, sa mi to snazilo ako keby hovorit neber ziadne drogy ani alkohol, fakt zvlastne.

Fakt neviem ci to bol iba sen alebo som vazne nieco zle zjedol alebo som mal teplotu a skutocne halucinacie...alebo sa moj mozog nejako prepol na inu frekvenciu nez spankovu...zvlastne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára