utorok 15. augusta 2006

Update snoveho dennika

V poslednej dobe sa mi snivalo zopar snov co je dost nezvyk ale moc si toho nepametam...takze len tak utrzkovito.Snivalo sa mi nieco o bitke...ja som sa bil dakde v meste s dvoma ludmi.
Snivalo sa mi ze po som bol doma s rodinou a strielali na nas s domu oproti.
Dnes si aj nieco pametam - dnes sa mi snivalo o nejakych dvoch ludoch co sa bili (nechapem preco take agresivne sny) potom som sa zrazu ocitol v nemocnici alebo nejakom vyskumnom ustave a robilo sa tam nieco nechutne. Neviem presne co ale zvracal som z toho na chodbe do kosa dost dlho...velmi dlho, uz som nemohol dychat - a vtedy som sa zobudil. Vynimocne nieco pred 10 : 00 pricom som siel spat po tretej a v poslednej dobe nevstanem skor nez 12 : 00 az 13 : 00

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára