pondelok 21. augusta 2006

Vychadzka v prirode

Zopar fotiek z lovu hribov a z diviacej obory, jednoducho z nadhernej slovenskej prirody...je ich dost (15) tak ked sa vam nahodou vsetky nenacitaju tak stlacte refresh alebo F5
2601



2632



2657

2635



A teraz Bzdocha. Dravec ktory sa tvari mierumilovne a pekne pozoval ale je to fakt selma, dva krat ma pohryzol do nohy. Nieco ako komar ale viac to boli...







A nakoniec - kolegovia diviaci :

2718



2727





Pre dnesok vsetko, snad sa vam niektore pacia. Zajtra pridu do fotoblogu fotky z posedu...

6 komentárov:

  1. najviac sa mi paci to male maca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to sice obrovsky kocur ale nevadi pohoda som rad ze sa ti paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chces mi naznacit, ze to roztomile male maca, s tym nevinne anjelskym kukucom je velky kocurisko?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hej presne tak, hladal som lepsiu fotku ale aj na inych vyzera tak mladsie (to su skratka moje uzasne fotograficke skills)...ale je fakt dost velky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...jakou pouzivas flintu???? ;) CS kulovnice maji slusny zvuk i tady. No a gulas uz ty rednecky naucime...
    Ten falovy \"holoubek\" je skvela houba, pecena treba jen na hole plotne...posolit a mnaaaaam..
    Takovy fotky \"z lesa\" mam rad.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nesmiem pouzivat flintu ;) nemam ani zbrojny preukaz ani polovnicky listok...uz som nad tym viac krat uvazoval ze si spravim ale stoji to fakt dost penazi aj casu, je to o dost zlozitejsie ako v US co som pocul...takze momentalne kaslem na to.
    (A samozrejme ze setko ceska zbrojovka + jedna ruska mosinka.)
    Gulas s diviny alebo Jegere...mnam ale uz som dlho nemal :)
    A ten hrib bohuzial, nasiel som take dve lenze ja hriby absolutne nepoznam a odradila ma ta farba :))) No a pomoc bola daleko tak som ich nechal tam...az potom som sa dozvedel ze je to jedly a chutny hrib - nabuduce budem vedet!

    OdpovedaťOdstrániť