sobota 12. augusta 2006

Trainwreck

Pochopil som vyznam slova NEOPISATELNE. Jednoducho kto nezazil nepochopi...neskutocne dlhe zvlastne...nema zmysel cokolvek pisat, prikladam sem text co vznikol...bolo to napisane mojim telom. BRAINWRECK www.nestresuj.sk

krang ovladne dimenziu a ovladne ju naozaj fakt ze ano uplne ze na ano rozhovor naozaj co ti jebe naozaj co ti jebe tlacitka su ovladane take stavy stavy ake stavy zapisem kranovladne celu galaxiu ooooohhhhh mokry vidi vsetko mrte dobre sa mi pise totooooo haluze silny hybrid ooooohhh ty kokot stretnutiaropozvody a serial plny vrazd oc caligrornia styri tri a mrte aaaaaaaaaaaa zaklrerne intrigy a dojimave pribehy inych hrinov cvvb rozvedeny zo zavazkami adrian molll monko nmonokomonokmonkomonk na getziiiiiiiiii melodia zivota sponsored by butterfly hahahaha milan na stva vodu ty kokot getzi ty kokot fuuuuu gettzi je najrychlejsiecas o svedsku okot neeee ty si debil uau oooghhhhh neeee hua cesta okolo sveta za 17 minut aaaaaaa da sa velice tesne a le da sa pomoz mi zaas toto ma dost silna olvladnutie celej galaxie pomozen keby nieco niovolne som sa dostla do stavu fakirskeho s pyramidou normalne ze pochopit ako ten svet funguje takytoooo weeeeedd ze kano nic nmilan copises ty kokot pricom dalsie tisicky utrpeli zranennia zatial v bnedohladne pomoc riesenie krizy kazdu chvilu sa ovlazovat vodou a pit ale kazdu moznu chvilu odvolavam sa najaponskych expertov uzto ubuhlo zuuuuu fuuuuha pod tri body to nohlo vyt byt vyslahchtene s nejakou inou raastlinou mala babka ovladana nitkami potlesk obrovska konstelacia hyperkonstelacia prevratene ciselka na autach z okna ty kokos neda sa zavolat zachymu ty kokot ja som jak v pici getzi mrte haluze mnam styri rocne obdobia naraz vlaku trainwreck

rytmus zivota volne pokracovanie nic viac a nic menej iba haluze setko ooooooo

co ti jebe vsade ta aroma vasadeee vraciame sa zpat kokot to by bol jaky film nothing but side of out i will never forgett ale doma by som sa aj nazral toy kokoty

party zone = partizan mne nieco huci v ociach

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára