streda 9. augusta 2006

Hello I'm Johnny Cash

Dost dlho som nic nenapisal tak sem hodim zopar tipov... K tomu nadpisu...predchvilou som dopozeral Walk The Line a nevedel som vymysliet nejaky normalny...ked uz som teda pri filmoch tak som pozeral aj Nezvratny Osud 3 a Hypercube: Cube 2 - na oboje som sa dost tesil kedze predchadzajuce diely sa mi moc pacili. A nebol som sklamany...mozem odporucit vsetkych 5 filmov. Hlavne kocku, na dvojku boli dost zle reakcie na nete ale zas na druhej strane niektori ludia mi to vrele doporucovali - mali pravdu, bolo to uplne uzasne - davno ma tak nejaky film nechytil...uplne som to zral fakt super.

Este s niecim by som sa chcel zdoverit :) Mam konecne po niekolkych mesiacoch disk - 200 gb Seagate. Prezil som dost dlhu dobu bez mp3-jek - pocuval som len tie ktore som mal v mp3 playeri v case ked sa mi stary disk pokazil. Neskor som si uvedomil ze to bola nahodou uplne super namiesana zmes a vydrzal som to pocuvat dooost dlho, aj cez skuskove cestou na skusky - cestou zo skusky...co som to tam mal? Bolo treba prenasat aj dost dat takze len tieto 4 albumy :

Bob Marley - Kaya
Totalna pecka pre mna asi najlepsi jeho album. Uplne halucinogenny ale len pre zasvetenych... Hralo to aj na reprakoch na oslave po skuske a sposobovalo to uplne navaly euforie - na toto cd mam skvele spomienky.

Eric Clapton - Back Home
Toto tiez chvilu hralo na oslave a niekto sa o tom vyjadril ze je to depresivna hudba :) Nieco na tom asi bude...pocuval som to dost casto cestou rano do skoly...

Karpina - Prievidza
Heh no toto mozem pocuvat dokola, uplne vydarene, vtipne, skvele :)

Trans-Siberian Orchestra - The Lost Christmas Eve
Take dost obsiahle cd, je tam 23 pesniciek a dost fajn. Sice taka vianocna atmosfera ale dost dobre...velmi zaujimava skupina.

To je vsetko na tomto som teda prezil dost dlhe obdobie a vobec to nelutujem :)

A dovolil by som si este jeden tip, pre mna urcite najzaujimavejsie cd tohto roku :
David Gilmour - On An Island
Fantazia...dedko z Pink Floyd nepochybne vie jak sa robi skvela hudba!!!
Fakt vrelo odporucam, maximalne prijemna hudba...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára