nedeľa 5. júna 2005

3 dni

a tri azijske filmy. Prvy den som pozeral Wo de fu qin mu qin alebo The Road Home alebo Cesta domov. Uzasny film od uzasneho rezisera Yimou Zhang - reziroval napriklad film Hrdina alebo Klan lietajucich dyk. K tymto filmom je asi zbytocne nieco pisat to sa skratka musi vidiet. Vsetky tri su prekrasne filmy a vo vsetkych troch exceluje uzasna Ziyi Zhang. Cesta domov je snad prvy romanticky film ktoremu som dal bez vahania 5 z 5 hviezdiciek. Velmi odporucam...

Druhy den som pozeral Kung Fu Hustle alebo Kung Fu Mela. Toto bolo pre mna sklamanie, sice som sa zasmial ale velmi malo - vacsinu filmu som sa nudil a po skonceni filmu som bol rad ze uz to mam za sebou. Onicom. 2 hviezdicky.

No a treti den - dnes, som si kukol Tyger a Drak. Zase so skvelou Ziyi Zhang ale tentoraz iba 4 hviezdicky lebo mi tam nieco chybalo :)
Neviem, zdalo sa mi to trosicku horsie ako filmy co som menoval hore. Mozno preto ze tento jediny film som pozeral s dabingom a nepocul nadhernu cinstinu. Zalozim asi nejaku antidabingovu organizaciu, nechce sa niekto pripojit? Niekto komu to takisto leze na nervy a uplne kazi dojem s filmu? Ale aj tak super film. Lepsie ale urobite ked si pozrete nieco od Yimou Zhang.

             

2 komentáre:

  1. suhlasim a prihlasujem sa do antidabingovej organizacie:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som rad ze nie som sam...este par ludi a mozno to naozaj zalozime

    OdpovedaťOdstrániť