pondelok 6. júna 2005

Odchadzam

Konecne... Za par hodin chataaaa!!! Vratit by som sa mal asi na vikend, neviem uvidime. Potom by sa uz aj patrilo zacat ucit na prijmacky :(

Mimochodom prave som dopozeral Soul Plane nie az tak zly film ako som myslel, celkom som rad ze som ho videl. Skratka zhuleny Snoop ako kapitan a stuningovany boeing maju nieco do seba. Velmi sa mi tam pacila jedna pesnicka Styles - Good Times (I Get High)
Rap inac rad nemam ale na tuto som sa uplne namotal...

Trailery - vyberte Bounce, ten je best.

  

2 komentáre:

  1. tak si tu chatu uzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snoopa miluju ... koukala jsem asi tak pul roku zpatky na MTV mel tam pravidelny asi 45 minutovy porad, humoristicky porad ... neco ve stylu ... hmmm ... jo snoop doga :) proste ojedinele

    OdpovedaťOdstrániť