nedeľa 26. júna 2005

Vedeli ste ze

ked chytite komara za nozicku tak sa bude trepat az pokym si ju neodtrhne? Cez vikend som ich takto zopar zmrzacil. Ich kamosi sa ma ale nezlakli, naopak asi chceli bratov pomstit a dostalo ma asi tak 50. V zivote som nebol takto dostipany. Smrt komarom.

A vedeli ste ze kohut nekikirika rano? Dnes kikirikal 3:38 v noci. Kohuty si kikirikaju kedy chcu rano-nerano.

Na oba zaujimave fakty som prisiel pocas vikendu u starych rodicov kde som chilloutoval po nevydarenom tyzdni s troma nevydarenymi prijmackami na vysoku. Takze pravdepodobne tento rok ziadna vysoka nebude a skusim to o rok. Planujem chilloutovat este...hm...co najdlhsie a potom zacnem hladat pracu. Pripadne ponuky mozte pisat sem :)

8 komentárov:

  1. este efektnejsie je nechat komara aby ti zacal cucat krv a pri mieste vpichu stlacit kozu co vytvori spatny tlak, takze exploduje - humanna smrt (z pohladu sadistu) narozdiel od plesnutia po nom :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to sa mi nezda ved sa zlakne a uleti nie? ale skusim urcite, dik za tip.
    nooo a efektnejsie hm no neviem ci si videl komara ako bojuje a trepe sa aby si urval nohu ale podla mna je to dost efektne - pripomenulo mi to saw : hru o prezitie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to si na vidieku zil tie dva weekendove dni, čooo:) ja som za mladi zabíjala dedovi muchy za prachy, to bol iný biznis:) odporúčam..:) vykašli sa na slovensku robotu:) a kedze ti to pripomenulo ten saw, mohol by si mi vysvetlit pointu, ponevadz som to dnes pozerala, without subtitles a nejako som nepochopila pointu filmu.. ale to bude asi mnou, inak to bolo very interesting:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako dost nechutne ale akokolvek sa chcem distancovat od temy tyrajme nechutni hmyz tak to nejde aj ja mam skusenosti :P ako deco som takym tym velky pavukom trhala nozicky... akoze mala som tak 3-5 rokov a teraz ked vidim hmyz, tak konec...a kohuti kirkirikaju kedy chcu....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jo na vidieku a v lese - na chate nastastie nie su komare ale v lese som ich nestacil odhanat.
    vykaslat sa na slovensku robotu? uhm? ako to myslis???
    a k pointe filmu no nebolo by jednoduchsie stiahnut si tie titulky? :)
    alebo ti mozem poslat ked chces...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aaaaaale pavuky nie su nechutni hmyz pavuky su uzitocne a pekne preboha ako si len mohla???

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a co sa tyka roboty chod radsej nekam von jak tu nieco robit a vlasatne nerobit nic takto sa naucis aspon jazyk...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Noo, ved ja tie titulky aj mám doma.. ale už sa mi to znova nechce pozerať.:) som to u chlopa môjho pozerala.. a tak:) Ale dnes mi bola tá pointa vysvetlena, takze som potesena:) Ale vrucny a vrely vdak, za ponuku =)

    OdpovedaťOdstrániť