sobota 18. júna 2005

Orange sa blysol v milionovom tanci

Na broadway nejde len sama vitazka ale aj vsetci ostatni finalisti. Podla reklamy som hned vedel ze orange chysta nejake prekvapenie. Tipoval som pobyt a auto. Myslel som ale ze bude stedry len k finalistke na druhom mieste. Ked sa ale teraz nad tym zamyslim bola by to pekna blbost a dost suche...
Mohlo mi byt hned jasne ze zaplati broadway vsetkym. Myslim ze to bola velmi pekna a vydarena reklama. Pacilo sa mi to ovela viac ako koncert Eltona zadarmo na ktorom som nebol lebo ma nezaujima. Sutaz som ale sledoval a bolo to fakt prekvapenie takze u mna to vyhral jednoznacne orange. Bravo.
Zas nejako extra sa ale netesim pretoze orange peniaze nedal z vlastneho vrecka ale z vrecka VAS zakaznikov siete orange. Taktiez hnusny T-Mobile zaplatil tlstemu Eltonovi peniaze od NAS zakaznikov T-Mobile. Namiesto blbeho koncertu mohli radsej zlepsit ponuku telefonov medzi ktorymi mi chyba MDA Compact (kua rakusky t-mobile ho ma!!!) a nejaky chytry telefon v akcii pod 10 tisic. Orange taky ponuka - t-mobile ponuka hovno.
Takze Orange : T-Mobile u mna 2 : 0
T-Mobile teda momentalne u mna prehrava na celej ciare - o zakaznika ale nepridu lebo nechcem prist o cislo ktore mam uz skoro 6 rokov :(

3 komentáre:

  1. eltona johna nplatil slovensky t-mobile ale celosvetovy t-mobile ako koncert pod na zahajenie premenovania eurotelu a ako béolo to strasne super ze idu vsetci, ale takto som im na to prispela aj ja napriklad tym ze v ramci 500korunoveho pausalu mozem volat jak debil len do Orangu a smskovat len do orangu... tak NECH SA PACI TEDA...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vazne nechapem co ti brani mat 2 mobily, vsak si zniz pausal u TMO (trebars na Ideal za 119Sk vr.DPH)a aktivuj u OR ked tam ma telefon co ti vyhovuje a nevies si ho kupit nedotovany, dnes sa rozhodovat medzi teleopmi podla toho kde mam znamych je prezitok, si proste vyberiem pausal ktoreho volne minuty nebudem prekracovat a moze mi byt jdno do akej siete volam, no a pre pripad ze bych ich prekrocil mam karty oboch teleopov abych neplatil zbytocne vela

    OdpovedaťOdstrániť