streda 22. júna 2005

Spokojnost

Vcera som zistil ze mi nefunguje jedno rozsirenie firefoxu. Konkretne Gmail Notifier na super rychly a pohodlny pristup do mailovej schranky. (O ostatnych mojich rozsireniach som pisal tu.)
Najprv som myslel ze chyba bude u mna - resp. u mojho skveleho providera Micronet u ktoreho som na kazdodenne chyby zvyknuty - o tom som pisal zas tu. Dnes ma to uz prestalo bavit a napisal som do czilla.cz fora.
Odpoved na urovni prisla za 10 minut (!!!) a ja som sa dozvedel ze gmail robil zmeny v prihlasovani a potrebujem novu verziu. Ta este vcera ked som hladal k dispozicii nebola. Nasiel som ju ale dnes a uz je vsetko v poriadku.
Mimochodom pomohol mi clovek ktory na svojom blogu pisal ako nema rad slovencinu v ceskych forach a asi ani slovakov a tak sa mi zda ze nema rad nikoho ale pomohol mi a ja dakujem.
Takze este raz diky www.czilla.cz a ak este nemate firefox a pouzivate blby explorer tak si ho preboha rychlo stiahnite!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára