utorok 28. júna 2005

Pekny den

Vcerajsi den zacal zle ked ma o pol siedmej zobudil hluk rodiny. Hrali hru kto vie hlasnejsie hovorit asi zavideli ze niekto moze doobeda spat... Vstal som teda uplne znechuteny a nasrany ale potom to uz bolo len lepsie. Najprv som sa trosku pohral s tymto. Robi to pekne a jednoducho menu. Uzitocna vec. Potom som sa siel registrovat do univerzitnej kniznice. Tam som sa pobavil na tete ktorej trvalo asi 40 minut kym prepisala udaje z obcianskeho do pocitaca. Na to ze pouzivala iba jeden prst to neni az take zle...mohli by ju ale naucit pisat viacerymi prstami a vysvetlit ze mysi sa nemusi bat a netreba furt pouzivat len tlacitko Tab a sipky. Lebo kym ona tlacitko Tab a sipky na klavesnici nasla...aaa no hroza. Inac univerzitna kniznica vyzera moc dobre, len treba na niektore knihy dost dlho cakat. Po prichode domov som zistil ze sa daju rezervovat aj cez internet tak som sa potesil a objednal si este jednu. Takze dnes si idem pre : Burzy a finančné operácie, Investice - chcel by som to trosku pochopit a zarobit tazke prachy (najprv) na trenazeri. Potom som este nasiel Bohaté dítě, chytré dítě: jak zajistit dítěti dobrý finanční start. To ma potesilo, je to s edicie Bohaty tata, chudy tata - ta knizka sa mi moc pacila, som zvedavy na toto.
Po kniznici na bike k dunaju spekacky, pivko, slnko no skratka uplna pohoda akurat v tom dunaji nemuseli tie skapate ryby plavat hore bruchom ale sak nemoze byt vsetko dokonale.
Cestou domov som sa stavil v cajovom obchode (zeleny caj rulez) ktory som este v zivote nevidel otvoreny. DNES OTVORENY BOL! Toto ma potesilo uplne najviac kedze sa mi akurat minul moj Gunpowder the temple of heaven green tea. Nakupil som Japan Sencha a Draciu studnu ku ktorej bol aj cool cinsky nazov ale zabudol som ho :(
Prisiel som domov a rozmyslal co so zvysnyma dvoma spekackami. Rozhodol som sa ze ich osmazim. Alebo proste spravim na oleji neviem ako sa tomu hovori ale DOKAZAL som to. Uplne sam. A to budem mat len 20 rokov. Tu je dokaz. Musite uznat ze som sikovny.
                  
Nabuduce skusim hranolky...
To je tak asi vsetko. Dufal som ze sem napisem este aj ako som si pozrel film
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom ale nenapisem lebo som si ho nepozrel. Dnes to snad stihnem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára