streda 1. júna 2005

Zmaturoval som

Urcite lepsie nez som ocakaval... Biologia - 1
Sportovy manazment - 1
Anglictina - 2
Slovensky jazyk - 1
Geografia - 1

No keby mi niekto pred dvoma mesiacmi povedal ze budem mat tolko jednotiek tak ho vysmejem. Ale celkom mi sadli otazky.

Z biologie som dostal krv, srdce, obehy, tlak, tep, choroby a take veci okolo toho takze sa dalo povymyslat. Dostat biologiu cloveka bolo urcite velke stastie toto ma velmi potesilo.

Sportovy manazment bol uplne super aj ked som sa toho dost obaval ale dostal som marketing - viditelnost a osnova marketingoveho projektu a podobne takze to sa tiez dalo dost obkecat ked clovek aspon trochu daval pozor na hodinach.

Na anglictine sa prejavila moja "vyrecnost" takze opis obrazkov vyzeral asi tak ze :
Toto su topanky. Su to sportove topanky. Mozme ich kupit v sportovom obchode.
Toto su lieky. Mozme ich kupit v lekarni.
Toto su peniaze. Nemozme ich kupit ale mozme ich zamenit v banke.
No skratka hroza akoze uroven prvacika na zakladnej ale co uz so mnou. Dalsiu temu som mal lahku : volny cas a hobby takze to bolo celkom v pohode. Dialog som ale dostal dost tazky myslim. Mal som byt clovek z organizacie pre ochranu zivotneho prostredia a prehovorit so studentmi. Moc zmysluplneho som nepovedal akurat ze nase krasne lesy, vody a zvieratka treba zachranit pre buduce generacie a ze ked nam chcu pomoct tak sa maju pripojit k nam alebo aspon doma triedit odpad. :(
Z anglictiny som mal najvacsiu tremu. Neviem asi pre to ze som sa temy vobec neucil a spoliehal som sa ze dam "freestyle"

Slovencina - Porovnaj Kollara - Holleho + nejake slovanstvo tam bolo...
Celkom v pohode ale potom pri gramatickych otazkach som dost nechapal kedze gramatiku som naposledy videl asi na zakladnej skole. Ale povedal som toho dost...na jednotku stacilo :)

Geografiu som sa ucil velmi malinko - kedze najviac casu som venoval biologii a slovencine. Vytiahol som si otazku ktoru som sa neucil dokonca vobec ale tak kto by uz nieco nepovedal o afrike.

Takze takto som dopadol. Mohlo by to vyzerat ze som nejaka kocka...hm ani nie. Vysvedcenia som maval vzdy pestre - trojky-stvorky nikdy nechybali. Na maturitu som sa ale naucil a zvladol to vysoko nad ocakavania.
Takze teraz chata, po chate sa trosku poucit na primacky na vysoku a potom si hladat pracu kedze ma na vysoku neprijmu. Jednoduchsie povedane : 2-3 mesiace prazdniny a zabava a potom REAL LIFE.

9 komentárov:

  1. Gratulujem.Real life - Nejdes na vysku?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ved pisem ze idem robit prijmacky ale nedavam tomu velke sance

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne aj ja tak na vysvedckach som sa po cele roky vyburila a potom take krasne trapne jednotky :)) a vysku zvladnes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne aj ja tak na vysvedckach som sa po cele roky vyburila a potom take krasne trapne jednotky :)) a vysku zvladnes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cau sehr shone clanok asi tak pekne si to napisal uz je to za nami celkovo mam z toho zvlastny pocit...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj ja som nad tym rozmyslal ze uz nikdy nevstanem a nepojdem na 71 a zabavat sa a smiat...fakt ze mi je to aj luto sa da povedat...zmiesane pocity :(
    bude mi chybat ta skola urcite

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mysli pozitivne ;-) zvladnes to!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji a držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tom : ja myslim pozitivne tak ale som realista :)

    letinka : dakujem dakujem

    OdpovedaťOdstrániť