sobota 14. mája 2005

Chcem leto ne maturitu!

Uz ma to tu fakt vsetko pekne sere...meandskuterChcem mat tu blbu maturitu uz za sebou a uzivat si leto nie sedet doma a ucit sa. Ked sa to tak vezme normalne ze sa na tu maturitu aj tesim. Nech uz to mam cim skor za sebou.

Na tej fotke som v Tunisku do ktoreho sa uz snad nikdy nevratim - jazda na skutri bolo asi jedine plus na dovolenke v tejto hnusnej krajine s hnusnymi neochotnymi lenivymi ludmi a este hnusnejsim jedlom. Tento rok asi more nebude ale aj tak mam pocit ze to budu asi najkrajsie prazdniny a aj najdlhsie. Pokial samozrejme neprepadnem a nepojdem maturovat v septembri :)
Vlastne to budu asi aj moje posledne prazdniny...po nich pride bud vysoka alebo ked ma neprijmu (co je viac nez pravdepodobne) tak robota. Aj ked si fakt neviem predstavit kde by som mohol robit. Nechce niekto zamestnat toho mladeho muza na fotke???

Ak sa vam zda ze pisem este vacsie nezmysly nez obvykle tak to je normal, je na mne dost vidno ze za dva tyzdne maturujem. Fakt ze neviem naco si z toho robim take stresy, vacsina ludi sa uci cez akademicky tyzden ale ja by som to nedokazal, nemal by som na to odvahu asi. Chcem mat istotu ze tam pojdem nauceny.

8 komentárov:

  1. Budu na Tebe myslet ... urcite to zvladnes

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som bola v tunisku a nidke sa mi nezdvihlo sebavedomie ako tam, totiz tam kazdu babu povazuju za super uzasnu a niekedy to padne dobre a clovek dojde spat na slovensko a nic, ticho.. no aj ja chcem leto namiesto skusok a tiez som si myslela ze po maturite uz nebudu prazdniny prazdninami, ale tomu ver ze budu ked prejdem cez tie skusky, ani prstom nepohnem a zo zasady sa budem venovat iba nejakym sprostym a na myslenie nenarocnym veciam!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som bola v tunisku a nidke sa mi nezdvihlo sebavedomie ako tam, totiz tam kazdu babu povazuju za super uzasnu a niekedy to padne dobre a clovek dojde spat na slovensko a nic, ticho.. no aj ja chcem leto namiesto skusok a tiez som si myslela ze po maturite uz nebudu prazdniny prazdninami, ale tomu ver ze budu ked prejdem cez tie skusky, ani prstom nepohnem a zo zasady sa budem venovat iba nejakym sprostym a na myslenie nenarocnym veciam!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tam povazuju kazdu babu za super uzasnu lebo ich vymienaju za tavy takze to je jedno - aj skareda ma cenu mozno take tri tavy takze tak :)
    a skusky sa ma netykaju kedze som si takmer isty ze na vysoku ma neprijmu...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak potom si si mal dat prihlasku aj na taku skolu kde beru kazdeho kazdopadne by si bol nahlaseny ako student a nemusel sa trapit s vojnou a pracakom a tak...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na hocijaku skolu nechcem ist - to je zbytocne podla mna, s vojnou problem neni - modra knizka to isti a pracak, to neviem ale snad nejaku pracu si najdem

    OdpovedaťOdstrániť