nedeľa 15. mája 2005

Gratulujem cechom k titulu!

Uprimne sa tesim s ich vitazstva nad kanadou (ktora ma na konci fakt dost nastvala ked captain Smyth zacal ako neandrtalec udierat po nohach ceskeho obrancu a vyprovokoval bitku) Z mojej stvorclennej rodiny som ale jediny kto sa tesil. Fakt neviem preco tu panuje taka podvedoma nenavist alebo ja neviem co to je ale zda sa mi ze vacsina ludi tu na slovensku nema rada ceskych hokejistov. Mozno preto ze sa nam s cechmi vacsinou nedari hrat a prehravame alebo mozno je to taka bratska rivalita? Ja mam nasho brata rad a tesim sa - zasluzene vyhralo najlepsie muzstvo na sampionate.

K usporiadatelom - hrozne! Tie diery v lade to som si myslel najprv ze si robia srandu ale nerobili, oni su naozaj taki neschopni...
Rezia a kameramani - sa mi zdalo ze snad nepoznaju pravidla hokeja ved dakedy ukazovali uplne odveci zabery nedokazali rozoznat faul alebo hladali puk na druhej strane klziska ako v skutocnosti bol a podobne.
Stazovali sa aj slovenski hokejisti ktorych poslali z Insbrucku domov vlakom a nie lietadlom. Trasa Insbruck - Vieden im trvala 6 hodin...

Co este skritizovat ked uz som sa rozbehol? Vykon nasich hokejistov - dost zle si myslim, akoze nedokazali sme vyhrat ani proti jednemu silnemu superovi takze s cim by som mal byt spokojny??? Myslim ze sme hrali zle a sampionat nam vobec nevysiel. Nervy mi robilo pomale korculovanie, neschopnost dostat sa pri presilovkach aspon do pasma a iba neustale blbe nahadzovanie na mantinel, zbytocne fauly, nemtavy Chara co absolutne nevladal a permanentne kazdych 15 sekund padal na lad, malo striel na branu a radsej zbytocne kombinovania...huh!!!
Ale to neni vsetko. Cele to zaklincoval nas Janko ktory ked ma chytit dolezity gol tak sa zlakne a uhne sa strele ktora nas poslala domov. Po zapase nie aby si priznal chybu ale vyjadri sa ze : "Puk mi letel priamo do lapačky, ani som nešiel dole. Zrazu sa postavil na hranu. Išiel asi tridsať centimetrov nad bránku a padol dole."
No znie to trochu divne nie? Ja si myslim ze bolo zretelne vidno ako sa trhol a jednoducho sa puku uhol.
Skoda, dobry brankar nam chyba - taky Vokoun by sa zisiel fakt keby sme ho vymenili za Lasaka, Stanu a ako bonus obe sestry Nizlove (az uchylne moc mlado vyzerajuca priatelka nasho brankara Stanu pre tych co nevedia) tak by som sa potesil...

1 komentár:

  1. Nemám problém fandit Slovensku / pokud nehrajete s Námi samozřejmě :O) a ocenit výborný výkony hokejistů na ledě..... ale mám dost problém chápat například nabídku svýho bratrance ze Slovenska - pro Naše hokejisty (někdy při našem utkání s Německem), abychom je prý dali na výcvik na Slovensko..... * Tu SMSku jsem mu pak poslal po zápase se Slovenskem s dovětkem: Tak to teda fakt diky :O) Nejlepší na tom všem je asi ale to, že muj bratranec se (pokud vím) o hokej nikdy dříve "před rozdělením republiky" nezajímal a podle mě mu moc ani nerozumí / spíš mu vůbec nerozumí...... * Asi tak * MAJ SA SUPER!

    OdpovedaťOdstrániť