sobota 28. mája 2005

Retro Junk

Tak tato stranka mi aspon trosku zlepsila moju predmaturitnu naladu. www.retrojunk.com

V sekcii Theme Songs su zvucky aj videa z takych oldschool klenotov ako Kacerovo, Knight Rider, MacGyver alebo Ninja korytnacky...
Som si pekne zaspominal a zasmial sa - parada.

kit turtles turtles

2 komentáre:

  1. DObre, dobre to se mi libi :) ... Jo a vis v cem je ten trik ... ten tipek na neuveritelne rychly a sikovny ruce, ma nekolik ma,lych balicku, kdyz se an to podivas pozorne, hbite je meni, a pak se tvari jakoby se nechumelilo a taky si muzes byt jisty ze to neni standardni balicek karet, ale karty se v nem opakuji a to i vicekrat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nekolik malych balicku? neviem no pozrel som sa pozorne a nezda sa mi ze by mal niekolko balickov...
    taketo vysvetlenie ma neuspokojilo ja som cakal ze mi prezradis nejake tajomstvo a po 2 hodinach treningu uz budem vedet trickovat aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť