sobota 21. mája 2005

SHIT

Vravel som nech ten pocitac nezapina...Dnes som sa chcel konecne poriadne ucit, bez odbiehania k pocitacu, telke, chladnicke a kave ktora mi uz lezie krkom. Spravil som teda nieco u mna velmi neobvykle...pred spanim som vypol pocitac. Rano som oznamil ze ho nikto nema zapinat lebo vyzaruje zlu energiu ktora ma taha od ucenia k monitoru. Bohuzial otec ma neposluchol a tesne po obede pocitac zapol.
Predtym ked bol vypnuty to slo uplne krasne ale akonahle sa rozkmitali hertze v monitore zacalo ma to tahat k nemu a teraz tu uz sedim skoro tri hodiny.
Dostal som sa k nemu len pod zamienkou ze si idem kuknut maily. Automaticky som ale zapol ICQ a uz sa to nedalo zastavit a usadil som sa pri PC na dlhsiu dobu. Tema ICQ rozhovoru bola "Vsetko je na kokot." Dokazali sme nadavat a stazovat sa aky mame tazky zivot asi hodinku, potom som zaklamal ze uz musim ist - v skutocnosti ale stale sedim pri pocitaci a pisem tento blby prispevok. Medzitym spravy, fora, blogy...marne prosikanie Lucystike o vyzradenie tajomstva a snaha podplatit ju exkluzivnou krabickou cigariet atd.
Maturita sa blizi a ja zas zabijem 1/3 dna pri pocitaci kedze v noci sa tu este urcite chystam byt. 1/3 pri tomto pekelnom vynaleze, namiesto toho aby som radsej siel na bike alebo na pivo. SHIT

7 komentárov:

  1. Naprosto steně se to odehrává i u nás doma, přesně jak říkaš, řeknu tatíkovi nebo bráchovi, že si zajdu jenom zkontrolovat mail, ale pak jdu i na icq, fóra, podivám se na RSSka, v tom mě napadne nějaký článek do blogu a už to jede. Já sice ještě nemám před maturitou, ale budu rád, když teď dodělám druhák. Denně tak tak stíhám jít do školy, pak na učení doma můžu zapomenout, se spaním je to hrůza a o případné zábavě večer (hospa, čajovna) si můžu jenom nechat zdát, hold compík je svině.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v "druhaku" sa nemusis ucit, ser na vsetko staci prejst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To iste plati aj pre maturity. V pripade zaujmu o studium na prave a pod. ale s dodatkom...na jednotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no s tym nemozem suhlasit - na maturitu sa ucit MUSIM. A jednotky az tak nutne nie su ani na prave, tam sa bere priemer zo vsetkych vysvedceni takze nepomoze zmaturovat na same jednotky ked som mal predtym trojky-stvorky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja by som sa mala teraz ucit kedze mam skusku, ale co robim som tu lebo som isla iba vypnut winap co tu nechalal hulak sestra... aaaa. znicit vsetky pocitace!! (ale ne....)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak do pocitace treba kopni a rozbij ho a pak mas aspon jistotu ze ho nezapnes ani kdyby jsi chtel - a budes se aspon ucit! :o)))

    OdpovedaťOdstrániť