štvrtok 5. mája 2005

Crossroads

Super film. Nemyslim tu chujinu s Britney Spears ale Crossroads z roku 1986...Na svoje si pridu hlavne fanusikovia blues ale aj ti co skratka maju radi zvuk gitary. Ako napriklad ja. Fakt odporucam pozret - zaverecny "Cutting heads" gitarovy duel so Steve Vaiom je naozaj nezabudnutelny.
Info na imdb tu.
Pozeral som to v anglictine bez tituliek ale vacsine som v pohode rozumel takze mi este aj stuplo sebavedomie a aj vzrastla chut kupit si konecne elektricku gitaru...tak mi drzte palce, raz zo mna bude bluesman :)))

    

4 komentáre:

  1. a dokonca dva krat :)
    heh no neviem ako ta to mohlo napadnut...za co ma mas?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak vies ja ta "poznam" len takto letmo z netu, takze CO JA VIEM CO SI ZA UCHYLAKA,, ale ne mozno niekoho ten spirsofsky krosrout bafi :)

    OdpovedaťOdstrániť