utorok 10. mája 2005

Dark Forest

Dlho neboli fotecky tak dnes ukazem jednu peknu... Sice taka pochmurna ale taka je aj moja nalada teraz. darkforestStrasidelna postava v strede fotky je moj otec. Snad ho tam rozoznate.
Aj cast lesa v ktorej je to fotene ma celkom strasidelny nazov : Hadove jamy.

Inac hmlu mam velmi rad, les vtedy vyzera uplne inak. Ked budem mat za sebou maturitu a primacky na vysoku tak v tom lese chcem stravit aspon mesiac a vynahradit si co som tento rok zameskal kvoli tymto blbym stresom z blbej skoly v blbej bratislave...

2 komentáre:

  1. ne ze by som ju nemal rad ale uz z tadeto chcem vypadnut niekam kde je ticho, pokoj , cerstvy vzduch a ziadne nervy...
    skratka uz mam bratislavy po krk - kebyze nematurujem a nemam primacky zachvilu tak uz som prec ako po ine roky :(

    OdpovedaťOdstrániť