utorok 3. mája 2005

Co mam nove?

Novy kusok zubu...Od zaciatku - pise sa rok 1995 a maly knox si pokojne kraca po triede. Chce vyhodit servitku v ktorej mal zabaleny rozok na desiatu. Blizi sa ku smetnemu kosu pod umyvadlom ked zrazu maleho, slabeho a lahkeho knoxa zemska pritazlivost prudko strhne k zemi. Naraza zubami o umyvadlo a odlamuje si asi polovicu z praveho rezaku.
Zubar mi to spravil fakt pekne a asi aj dobre ked to vydrzalo az dovcera. Peknych par rokov...
Dnes uz teda velky knox siel k tomu istemu zubarovi - priznam sa bal som sa viac ako vtedy. Bal som sa ci mi bude stacit 1000 sk ktore som mal v penazenke.
Stacilo, platil som "iba" 720 sk. Za kusok nejakeho cementu na zube a par minutovu robotu. A za za dva pohariky teplej vody na vyplachnutie ust. Docela dost. Nechcel by som videt tu sumu za rozbitu celu hubu...

4 komentáre:

  1. No kua, toz to je celkem palka za pul zubka...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobra cena, tady by to vyslo tak na $250 (bez incurence). Ale Knox je od mala bohac, rizek na desiatu , tyyyole ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 250 dolarov tak to je fakt pekne, to by som asi musel ist najpr na brigadu az potom by som si to dal spravit lebo od rodicov by som tolko na polku blbeho zubu nezobral...

    a btw rozok a rizek neni to iste :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. rozok a rizek neni to iste ...
    ;)))))))))))))) to byl pokus o vtip,,,

    OdpovedaťOdstrániť