pondelok 16. mája 2005

Slovenska rodna dedina

alebo prechadza po Devinskej novej vsiAni sa nechce verit ze to je cast nasho hlavneho mesta. Akoby sa tam zastavil cas, vazne real dedina. Chybaju uz len sliepky behajuce po ceste. Doteraz som devinskou v podstate vzdy len presiel ale dnes sme boli nuteni okopirovat zopar papierov takze som sa trosku presiel a dost pobavil. Reklamny letak na hlavnej ulici :

                   

Uplny vybuch smiechu mi to sposobilo, vacsiu blbost som nevidel :)
Aj ked nic proti - mat namiesto pieskoviska a hojdaciek jaskynu nemusi byt vobec zle.
Inac papiere sa nam podarilo okopirovat aj ked siroko daleko bola len jedna kopirka - v predajni Sklo porcelan s na prvy pohlad velmi ochotnou predavackou s fuzami a prsiami az po zem. Sme si mysleli ze nas niekam posle akoze tak znechuteny vyraz tvare som uz dlho nevidel, skoda ze som ju neodfotil...

1 komentár: