pondelok 5. marca 2007

And now

its! Samuso napisal pekny prispevok o Monty Pythons. Dozvedel som sa o tom vdaka neperspektivnemu blbovi. Vdaka...

Co som vlastne chcel, no text ozaj stoji za precitanie a je k nemu aj pekna priloha - odkazy na rozne sketche. Bohuzial pre neznalca dost nanic kedze to vobec neni jednoducha anglictina... Takze ak nerozumiete scenkam v anglictine a zaujima vas Monty Python's Flying Circus, nemozete si ho pozriet kazdy piatok vecer na CT. Hej, nemozete lebo ho uz nedavaju - mali ste na to prist skor, VRAVEL SOM VAM TO...mate smolu....hah...

Takze mate moznost zohnat si ripnute diely ku ktorym su aj titulky. Mozem odporucit.

Pridam nejake moje oblubene scenky :
Mountain Expedition - asi najvacsie zachvaty smiechu
Ministry of Silly Walks - velmi velke zachvaty smiechu
How to contradict people - kratky sketch ktory som videl asi najviac krat zo vsetkych
Exploding Version of Blue Danube - toto ma tiez dostalo :)
Dalej ma vzdy spolahlivo aj po tisicikrat dostane nahy Terry Jones za klavirom...And now...ITS!!!

Co dodat, mali by to premietat povinne odmalicka detom na skolach a mali by sa o tom ucit. Pre mna je dost nepochopitelne ze mnoho ludi stale vobec nevie o co ide a este nepochopitelnejsie ba az najnepochopitelnejsie sa mi javi to ze niektorym ludom ktorym som to odporucil alebo pustil sa to NEPACI! Odsudia to ako oldschoolovu 30 rocnu blbost, nezmysel, trapnost...
Fakt aj takych poznam...
Svet je zvlastny...

3 komentáre:

  1. sila MP je v jeho nadcasovosti, sebelepsie slovenske skece su neaktualne po niekolkych tyzdnoch ci mesiacoch kedze nikomu uz nie je jasne ktoreho politika sa tykaju, toto nastastie MP neriesili

    ak niekto nema videa jednoduchsie moze byt kupit si obe knihy s kompletnym prepisom scenarov Nic nez slova 1 a 2, je to vyborna zabava na citanie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moj nazor na MP. Uff...
    Moj nazor na Samusa. Uff...
    ff...
    ...
    lalala, diki
    Ludi co neuznavaju pythona treba z laskou zabit !

    OdpovedaťOdstrániť