utorok 27. marca 2007

Utrzky snov

Tesne pred zalahnutim okolo druhej v noci som si dal caj z mate, ginka, guarany, guavy, pomarancovnika a slezu lesneho. Kofein aj ginko by mali sposobit lepsie pametanie si snov. Nieco na tom moze byt ale nieco bude asi aj na tvrdeni ze kofein tie sny nejako zrychluje...ze len tak preficia... Snivalo sa mi nieco o tetovani. Mal som tetovanie cez prdel, stehno a vychadzalo az na brucho. Stal som dakde pri vode v plavkach teda kratasoch a pozeral sa (pohladom mimo mojho tela) na tetovanie ako vycnieva von. Bolo to pekne ale nechcel by som take, skor na rameno...

Na dalsi sen som si spomenul pocas dna ked som vysiel na balkon a zistil ze vyzera uplne inac ako som myslel. Snivalo sa mi a nejak som s tym aj ratal ze balkon je upratany a je tam vela miesta. Premyslal som co by sa tam dalo dat kedze je tam tolko miesta...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára