utorok 20. marca 2007

Upratovanie - priam nocna mora

Dalsi update snoveho dennika + kratka uvaha. Snivalo sa mi ze mi nejaki pseudohyperaktivni clenovia domacnosti "upratali" MOJE veci... Vsetko, aj skrine proste dost blbo to vyzeralo kedze som sa tam nasledne nevyznal a nevedel kde co mam. Fakt zly sen! Nastastie iba sen...mimochodom bolo to take dost zvlastne lebo rano som si nebol isty ci sa mi to snivalo v tu noc alebo uz davnejsie...

Teraz sa trosku zamyslim nad tym preco by upratovanie mojich veci pre mna bolo zle. Okrem ineho... V prvom rade PORIADOK nevnimam vo vizualnej dimenzii! Vela ludi toto nechape a myslia si ze veci maju svoje miesto a mali by byt na pohlad pekne ulozene, to znamena geometricky usporiadane. To je podla mna totalna somarina. Veci nemaju svoje miesto a uz vobec nie presnu polohu. Este aj manazerska definicia poriadku tusim znie ze poriadok je ked su veci a ludia na svojom mieste a pracuju tak ako maju. Podla mna je to sprostost - poriadok je ked vsetko fici tak ako ma a je jedno na akom mieste. Vo svojich veciach sa velmi dobre vyznam - pokial mi niekto nieco neprelozi tak (za triezva) nikdy nic nehladam. Cize aj ked moje kopky a prepchate skrine vyzeraju nepritazlivo, pracujem s nimi velmi efektivne - vzdy rychlo a spolahlivo viem kde co mam. A funguje to tak uz dlho, neni dovod to teda menit - nie?

1 komentár:

  1. ja som mal tiež raz taký sen, že som vedel, že na tom mieste som už bol a dokonca, že som tam niečo predtým snom už ukryl. P.S. a \"skutočne\" to v tom sne bolo.

    OdpovedaťOdstrániť