sobota 24. marca 2007

Konflikt a prednaska

Zapametal som si dalsie dva sny + davam sem nejake zaujimave stranky na ktore som dnes narazil.Prvy sen : dostal som sa do nejakeho konfliktu, utekal som pred nejakym chlapom a striekal mu pri tom do tvare kaserom resp. tekutou strelou/liquid bullet. Nemalo to ale pozadovany ucinok, islo z toho len nieco take ako konfety alebo co...take nieco s cim sa strieka na oslavach v americkych filmoch :) Tak som utekal...

Druhy : Bol som na prednaske, profesorka zavolala spoluziaka aby predniesol svoju seminarku on nato povedal nieco v zmysle ze vhodnejsie by bolo keby najprv siel niekto iny a on az na zaver naco sa ona strasne nasrala. Bol to zvlastny sen, miestnost v ktorej mavame prednasky bola z lavej strany brutalne rozsirena a bolo tam plno novych studentov, myslim ze hlavne studentiek :)

Este zaujimave stranky - tu su recepty na rozne drinky www.shotdrinks.com a tu velmi pekna stranka s plno wallpapers http://wallpaperstock.net
Asi druha najlepsia stranka na wallpapers, o prvej som informoval tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára