streda 21. marca 2007

Brigada

Snival sa mi zvlastny sen resp. dvojsen. Zomrel som v nom.Bol som na nejakej brigade, nosili sme daco z auta/do auta. Dost som toho zabudol, pametam si az ze ku koncu som pocul sefa povedat niekomu nieco co som nemal pocut ;) Vzapati som v nejakom aute videl balicky s kokainom. Tvaril som sa ze mi to predsa vobec nevadi, idem v tom s nimi nic sa nedeje...bohuzial som ich nepresvedcil, sef vytiahol zbran a strelil mi zboku do hlavy. Bol to velmi velmi zvlastny pocit. Neda sa to opisat, proste zvlastny pocit v tej diere v hlave. Padol som na zem a rozmyslal som nad zaujimavou vecou ktoru som videl predvcerom vo filme waking life a to ze po smrti mozog fici este 6 az 12 minut. Tesil som sa na riadne haluze a na nove skusenosti ;)
Este v tu noc sa mi snivalo akesi pokracovanie, bol som na zive a zas som brigadoval, tentoraz som nieco robil v sidle tej spolocnosti. Bolo to po ceste na senec z bratislavy...ako je metro. Myslim ze tam boli aj moji rodicia, prisiel sef ktory ma pred tym zabil - zadaval nejake pokyny, tvaril sa ako keby sa nic nestalo. Vytiahol som revolver (neviem preco mavam v snoch revolvery, nemam rad revolvery preferujem pistole) a siel mu to vratit :))) Nedokazal som resp. nevladal som potiahnut spust. Toto sa mi opakovalo uz viac krat v snoch, ze nevladzem potiahnut spust - nechapem, je to volovina. Sef vytiahol gun ale nevystrelil ani on. To je asi tak vsetko co si pametam.

1 komentár:

  1. kokso haluzacke sny...inac som si spomenul ze aj ja niekedy v sne neviem/nevladzem potiahnut spust. Alebo musim utekat a neda sa mi.

    OdpovedaťOdstrániť