nedeľa 25. marca 2007

Hermelin po dvoch rokoch

Dnes som konecne skusil pripravit plneny hermelin alebo "hermelinovy dortik by LT"plnenyhermelin Na recept som teda narazil uz pred takmer dvoma rokmi u LT. Chystal som sa nan, chystal...a samozrejme zabudol. Minuly rok ked som sa rozplyval nad nakladanym hermelinom mi LT "lahudku" znova pripomenul a ja som sa znova chystal, chystal a samozrejme zabudol...
Dnes som si ale rozkazal kupit hermelin a pustil sa do toho. Musim uznat ze je to zradlo...dalo by sa k tomu vymyslet aj nieco na doladenie ale mne sa dnes nechcelo vymyslat nic takze priloha bola iba zemla/houska :) a zaloha vychladeny Topvar.

Robil som to presne podla navodu, teda rozkrojit, mierne vydlabat, zmiesat s tavenym syrom a nasekanymi orechmi, okorenit (korenie som dal cierne mlete + trosku bazalky) a striedat vrstvu naplne/syra/naplne/syra atd. Do buducnosti budem mudrejsi vtom ze priemerny taveny syr je humus, je taky tvrdy, plastovy, umely - nabuduce dam bambino.

Ked ste zvedavy na detail kliknite si na obrazok - objavi sa trosku vacsi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára