nedeľa 11. marca 2007

Jedna cela patpatpatpatpat...

Minuly tyzden som dokoncil treti semester. Teda aspon myslim ze to bolo minuly tyzden - nejako sa mi tie dni teraz zlievaju dokopy......ako kebyze v lavej ruke drzite pohar teplej vody a v pravej pohar studenej. Ked ich vylievate oboje naraz tak sa to pomiesa a vznikne vlazna...uz neviete rozlisit teplu a studenu ani z ktorej ruky bola...a navyse ked to vylejete vsiakne sa to do zeme a zachvilu uz nemate vobec ziadnu vodu uaaaaa hlboka myslienka takto hlboko v noci nuz nechal som sa trochu uniest.

Ale k veci, dokoncil som oficialne az takto neskor ten semester. Takto neskoro preto, lebo by ste neverili akym problemom moze byt xxx. Dosadte si za xxx hocico, ozaj hocico...pre niektorych ludi moze byt problem aj to.

Inac 1,555555555555555555... som necakal, celkom ma to prekvapilo.

Mimochodom, videl som Babel a moooooc sa mi pacil, odporucam. Dalej este mozem odporucit Krvavy Diamand ktory sa mi tiez pacil, sice o jednu hviezdicku menej ale zas tam hrala prekrasna hudba. Ozaj, podla mna genialny soundtrack - ta hlavna melodia mi brnka v hlave uz zopar dni... Hudbu mal na starosti James Newton Howard, aj to vam odporucam...a este vam odporucam vela spanku a pohybu, prospieva to mozgu - bye.

2 komentáre:

  1. Tak to gratuluvavam ti. Ja som ho nastastie dokoncil pred vyse mesiacom a trocha som popracoval. Na ten Babel som tiez nedavno bol a velmo fajne to bolo. A ten Krvavy Diamant ako pozeram na trailer bude tiez dost dobry. Ale hudba k Babel bola perfektna. Hlavne pesnicka September & the Joker - Shinichi Osawa rmx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako ja som ho tiez dokoncil pred vyse mesiacom ;) Tuto slo uz len o zapisanie do indexu...

    Hej, ten zremixovany fatboyslim bol gut - cakal som na to kedze si o tom pisal na blogu. OST k Babel si asi zozenem tiez...

    OdpovedaťOdstrániť