streda 21. marca 2007

Kazdy spravny muz

nosi v kapse nuz...Uz davnejsie som pisal o jednom nadhernom ale drahom nozi. Odvtedy som sa uskromnil a nasiel som jeden tiez fajn - kvalitny, pekny... (Obrazok)
V internetovom obchode bestknives ho maju za uplne rozkosnych 48 dolarov. V cesku som ho nasiel za o dost vacsiu ciastku 1848 káček. Bol som kuknut v auparku v lovcovi a nasiel som ho za 3700 korun. KOKOTI. Najlacnejsie to teda vyjde objednat z júeséj (aj po pripocitani vobec nie maleho postovneho) co sa mi ale zrovna moc nechce :) Ked dakto pojdete do ameriky dajte vediet ;)

1 komentár:

  1. Hej, ale bacha na clo. Bo toti bastardi, ti este daju aspon 10 dolarov naviac. Ale aj tak to vijde lacnejsie. Ale keby ti to poslali cez DHL express (myslim, ze tak sa vola ta sluzba) tak v postovnom mas uz priznane i clo a mas to doma do tyzdna a si mozes tak pekne odsledovat zasielku na nete. A cez US postal service to je pomale jak svina, ale lacne :)

    OdpovedaťOdstrániť