piatok 25. mája 2007

Freestailo

tidi didi dam dutu tadi dudi dam duti tritiditi dam dutu tidi didi dam druti alebo kazachstan hlada superstar! Brutalna vec, kuknite na borca z kazachstan hlada superstar :)
http://www.youtube.com/watch?v=e6kRD0_qTbc
tidi didi dam dutu tadi dudi dam duti tritiditi dam dutu tidi didi dam druti...

Nemozem to dostat z hlavy - tu je origos verzia, snad viete ako mate tahat z rapidshare - kliknite dole na FREE, potom pockajte, opiste kod a dajte tahat.

Hladal som aj nejake funny veci, nejaku kazasku hviezdnu rotu ale nic extra smiesne som nenasiel. Vsetko skor taki polutovaniahodni chudacikovia ktori jednoducho nemozu za to ze ich rodicia kojili vodkou :(

Este sen z dneska :

Uprostred dna som si spomenul na sen...resp. skor na take utrzky - bol som v nejakom velkom dome, teda skor to vyzeralo ako nejaky kastiel. Bolo tam vela izieb...zien...mysi ci potkanov...a nejakych dazdoviek ktore ale vyzerali ako male hady alebo skor male uhory...boli take pohyblive a mrstne...a velmi nechutne, fakt humus. Mam pocit ze som tam bol ubytovany. Neviem, nieco som tam riesil ale uz si nepametam presne co. Mozno som chcel nejaku miestnost bez potkanov a tych malych dazdo-hado-uhor potvor alebo som mozno chcel miestnost s nejakou zenou :) Viem ze ich tam bolo zopar. Potom si pametam na letisko, kde som bol spolu s ostatnymi ludmi (aspon myslim) z toho kastiela. Lietadla odlietali a pristavali, bol na to dost dobry pohlad tak som to chcel odfotit. Tusim ze prvu fotku som nejak nestihol lietadlo zachytit ale potom druhu som stihol uplne nadherne, tesil som sa zo super fotky ale vo fotaku bol odfoteny nejaky uplny nezmysel namiesto toho co som chcel. (Cize taky kvazi spontanny test reality ale bohuzial som si neuvedomil ze je to iba sen.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára