sobota 19. mája 2007

Som refundovany

a unaveny...a zacina sa mi vypinat mozog takze tu rychlo napisem par poznamok ktore som chcel a padam. Stal som sa refundovanym uzivatelom csfd co znamena ze mozem pisat komentare k filmom a hodnotit filmy aj pred ich uvedenim do kin v CR. Neplanujem sa nejako venovat komentarom, vadila mi hlavne ta nemoznost hodnotit filmy ktore este nie su v ceskych kinach. Ale nejake komentare som uz na csfd napisal...kuknut mozte tady. Ked uz som pri filmoch tak som pozeral The Constant Gardener a bolo to vynikajuce = 5/5*
Uplne ma prekvapil ten film...nejak som nenasiel vobec nic za co by som mu dal menej nez 5* Vyzdvihol by som scenu ukazujucu negativne dopady fajcenia, to nebyva moc casto. Ujo zo CIA vytiahne cigaretu, zapali si...povie ze mu ostava rok zivota a cigaretu v polke zahodi. Taka mala drobnost ale potesi :)

Oukej, dobre ze som si spomenul - dnes resp. vcera som stretol revizorov. Hej sobotu...naobed. Tento pozorovany jav narusil moju teoriu o tom ze revizori predsa nebudu dobrovolne pracovat cez vikendy alebo v noci. Hm takze mili pripadni "racionalne cierni pasazieri" si davajte pozor.

Vec dalsia...cez toto skuskove pozorujem taky pomerne zvlastny jav. Skusky ktore sa drtim robim na E a tie co si viac menej zbezne, pripadne vobec (ne)precitam den pred skuskou robim na A ci B. Mam teraz vaznu dilemu ci sa pripravovat na poslednu skusku.

Este ku snom...moc si toho nepametam poslednu dobu...neviem preco mozno skuskovym to je. Ale nejake dva :

sen spomenuty pocas dna 12.5.2007, neviem kedy...
hladal som v nejakej skrinke dutniky...nejake tam boli, odisiel som a ked som sa vratil uz tam neboli, rozne take divne veci ako v sne ze som sa otocil a zas tam boli a potom zas ne a tak...nakoniec som povedal ze tam ziadne nie su a siel sa spoluziakom - ten siel do skrinky a vytiahol dutniky :) Zapalil si...pozeral som sa nanho, dutniky boli take tenke, skarede, vyzerali odpudzujuco a tusim ze aj smrdeli.

Sen z 19.5.2007
Bol som neviem kde a stretol som kamosa. V tvari vyzeral uplne inac, horsie az nechutne...zlovestne...divne. Zacal ma z nicoho nic tahat za kravatu, bal som sa ze mi ju roztrhne tak som ho dost silno kopol medzi nohy. Vsetci ludia sa na mna pozerali tak divne, ako na vraha...

2 komentáre:

  1. K tym skuskam neviem, skor je to iba prelud tvojej scitanej mysle. Tie E, su jednoducho tazke predmety, ktore mas stastie ze davas za E... tie co sa neucis su lahke, to mam podobne i ja, sice tazky predmet, ze ani panovi nerozumiem o co tam ide, ale skuska primitivna, ze az tiez nechapem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem ako to myslis ale myslim ze pravdu mam JA :) Tazky predmet to je relativny pojem a neda sa povedat ze tie E su najtazsie a hlavne nie vsetci z nich mali E - aj ti co sa neucili tolko ako ja dovolim si tvrdit ze tolko tomu mozno ani nerozumeli ale to je fuk. Jednoducho tam posobi mrte dalsich faktorov, nie len to ci je skuska tazka alebo lahka a ci som sa ucil velmi alebo menej. A to ze z jednych mam E a z inych Acka, Becka je FAKT - nemyslim si ze ide o prelud :) Boze radsej toto ani po sebe necitam uplne rozospaty som este...nevadiiiiiiii

    OdpovedaťOdstrániť